EmpowerED: покращення викладання англійської мови
з метою посилення стійкості освітнього середовища в Україні
Раді повідомити, що проєкт EmpowerED : Enhancing English Education for Resilient Communities in Ukraine, який було подано кафедрою АМГС 3 і кафедрою АМТС 2 у партнерстві із Університетом Північної Кароліни Вілмінгтон (США) в межах програми Державного Департаменту США ‘Improving English Language Education in Ukrainian Schools’ отримав фінансування.
Проєкт спрямовано на посилення в Україні стійкості освітнього середовища вчителів англійської мови середніх шкіл Київської області.
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Україна) у партнерстві з Університетом Північної Кароліни Вілмінгтон (США) за підтримки державного департаменту США в Україні запрошують вас до проходження курсу підвищення кваліфікації EmpowerED з метою посилення в Україні стійкості освітнього середовища вчителів англійської мови середніх шкіл Київської області. Під час навчання вчителів зможуть вдосконалити навички та вміння змішаного навчання, отримати знання щодо інтеграції змісту і мови, а також опанувати особливості навчання з урахуванням травматичного досвіду учнів. Програма фінансується Державним департаментом США та виконується Університетом Північної Кароліни Вілмінгтон (UNCW) у партнерстві з Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (КПІ ім. Ігоря Сікорського).
Загальні цілі курсу:
- Ознайомити українських вчителів англійської мови середніх шкіл з методологією інтегрованого навчання змісту та мови (CLIL) з акцентом на STEM.
- Покращити знання українських вчителів середніх шкіл щодо впровадження моделей змішаного навчання.
- Навчити українських вчителів середніх шкіл впроваджувати стратегії викладання з урахуванням травматичного досвіду учнів та створювати відповідні плани уроків.
- Надати учасникам практичні знання щодо створення планів уроків та оцінювання відповідно до потреб учнів.
Терміни проведення:
– Січень-квітень 2024: онлайн-навчання.
Учасники проходять самостійні модулі та відвідують семінари з тренерами у вихідні дні та/або в неробочий час.
– Травень-червень 2024: розробка планів впровадження набутого досвіду.
Учасники розробляють свої плани поширення передового досвіду, адаптованого до їхнього місцевого навчального контексту.
– Липень-серпень 2024: надання відгуків.
Тренери надають відгуки про плани уроків учасників щодо розповсюдження.
– Вересень-грудень 2024: реалізація планів уроків.
Учасники починають втілювати свої плани в життя та ділитися уроками, отриманими під час навчання, з іншими вчителями у своїх школах.
– Січень 2025: міжнародна науково-практична конференція «EmpowerED. Enhancing English Education for Resilient Communities in Ukraine». Видача сертифікатів (108 годин).
Міжнародна науково-практична конференція буде проведена на базі КПІ ім. Ігоря Сікорського і триватиме три дні. Під час конференції учасники зможуть поділитися своїми успіхами з тренерами та іншими учасниками.
Вимоги до кандидатів:
Щоб отримати право на участь у програмі EmpowerED, заявники повинні відповідати таким критеріям:
– Бути громадянином і постійно проживати в Україні.
– Бути вчителем англійської мови як іноземної середньої школи у м. Києві або Київській області.
– Працювати в школі, яка постраждала від війни або обслуговує значну кількість внутрішньо переміщених учнів.
– Володіти усною та письмовою англійською мовою на ріні В2 або вище.
– Мати можливість розпочати курс в січні 2024 року та взяти на себе зобов’язання активно працювати протягом всього курсу.
– Мати комп’ютер з доступом до Інтернету.
Вимоги курсу до учасників:
Програма курсу підвищення кваліфікації EmpowerED передбачає:
– Проходження 4-місячного навчального онлайн-курсу із самостійними модулями та щотижневими інтерактивними семінарами. Необхідний час для онлайн-навчання становить 3-4 години на тиждень.
– Розробку плану обміну передовим досвідом у своїх школах.
– Обмін досвідом мінімум із 2-3 вчителями у своїх школах.
– Очне відвідування міжнародної науково-практичної конференції в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» протягом трьох днів, з метою обміну досвідом та успішно впровадженим стратегіями з тренерами та іншими учасниками.
– По закінченню курсу учасники отримують сертифікати підвищення кваліфікації на 108 годин.
Процес відбору:
Необхідно заповнити онлайн-заявку, де потрібно вказати вашу особисту інформацію, підтвердити право на участь, рівень освіти, досвід викладання, інформацію про школу тощо.
Обовʼязково надати лист підтримки від директора вашої школи (можна українською).
Якщо ви складали будь-які стандартизовані тести з англійської мови (TOEFL, IELTS, Duolingo тощо), вам наполегливо рекомендується завантажити свої результати (неофіційні результати приймаються). Дедлайн подачі заявки – 29 листопада 2023 року.
Фіналісти будуть запрошені на співбесіду з організаторами програми в грудні.
ОНЛАЙН-ЗАЯВКА
Професори факультету лінгвістики Ірина Сімкова та Юліана Лавриш, у співпраці з колегами з Університету Північної Кароліни Вілмінгтон (UNCW), США, продовжують плідно працювати над проєктом «EmpowerED: покращення викладання англійської мови з метою посилення стійкості освітнього середовища в Україні». Метою цього проєкту є підвищення якості викладання англійської мови в українських школах та університетах, а також підтримка створення сприятливого та стійкого освітнього середовища, яке зможе краще відповідати на виклики сьогодення.
Протягом минулого навчального року було проведено комплексне навчання для вчителів середніх шкіл України. Особливий акцент було зроблено на впровадження стратегій викладання, що враховують травматичний досвід учнів, пов’язаний із воєнними подіями та іншими складними життєвими обставинами. В рамках цього навчання вчителі отримали знання та навички щодо створення безпечного та підтримуючого навчального простору для дітей, які постраждали від конфліктів.
Крім теоретичних засад, команда проєкту допомогла вчителям у розробці планів уроків, що відповідають вимогам сучасного інклюзивного викладання, з урахуванням специфіки роботи з учнями, які пережили травматичні події. Така робота спрямована на підвищення психологічної та емоційної стійкості учнів, що, у свою чергу, сприяє більш ефективному засвоєнню навчального матеріалу та гармонійному розвитку учнів в умовах сучасної освітньої реальності.
Наразі професори факультету лінгвістики Ірина Сімкова та Юліана Лавриш разом із представниками Університету Північної Кароліни Вілмінгтон (UNCW), США активно готуються до проведення міжнародної науково-практичної конференції, яка відбудеться у 2025 році в рамках проєкту EmpowerED. Ця конференція стане важливою подією для всіх учасників проєкту, оскільки вона надасть можливість обговорити досягнуті результати та обмінятися досвідом впровадження інноваційних підходів до викладання англійської мови в умовах травматичного досвіду учнів.
Учасники конференції, серед яких будуть викладачі, тренери, науковці та партнери проєкту з різних куточків світу, матимуть змогу поділитися своїми успіхами та викликами в процесі адаптації нових стратегій викладання до місцевих освітніх контекстів. Особлива увага буде приділена тим методикам, які виявилися найбільш ефективними у створенні стійкого освітнього середовища, що допомагає учням подолати психологічні труднощі, пов’язані з війною в Україні.
Конференція також стане платформою для обговорення майбутніх кроків проєкту, об’єднання зусиль у розробці нових підходів до викладання та подальшого поширення найкращих практик серед освітян. Участь у такому заході сприятиме розширенню співпраці між освітніми установами та науковими центрами, що дозволить зміцнити міжнародну спільноту викладачів та дослідників, зацікавлених у підвищенні якості освіти й створенні більш стійких освітніх систем у світі.
Якщо у Вас виникнуть питання, звертайтесь за адресою: simkova.iryna@lll.kpi.ua