Яник О.Я.

Яник Оксана Ярославівна

  Яник Оксана Ярославівна у 2004 році закінчила Львівський національний університет ім. І. Франка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Мова та література (англійська)», та здобула кваліфікацію «магістр філології».

2005 – 2015 р.р. працювала викладачем англійської мови на кафедрі англійської мови Національного університету «Києво-Могилянська академія». У 2015 р. закінчила курси підвищення кваліфікації за категорією «Науково-педагогічні працівники ІІІ – ІV рівнів акредитації». Заключна тема «Інноваційні технології у процесі викладання іноземних мов у ВНЗ».

2015 – 2018 р.р. навчалась в аспірантурі НаУКМА на кафедрі загального мовознавства.

2019 – 2024 р.р. працювала викладачем на кафедрі мовної підготовки Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця.

  Бере участь у  всеукраїнських та міжнародних наукових конференціях та має 10 наукових праць, з них 5 опубліковані у фахових виданнях. Є співавтором 1 навчального посібника.

Статті

The Riddle as an Object of linguistic research. Магістеріум. Мовознавчі студії. К.: Національний університет «Києво-Могилянська академія», 2016. – Вип.62. – С.96 -99

The History of Collecting and Philologycal studying of riddles. Магістеріум. Мовознавчі студії. К.: Національний університет «Києво-Могилянська академія», 2017. – Вип.66. – С.88 -92.  

Образ людини у мовному просторі українських антропоморфних загадок. Науковий вісник. Серія Філологія. У.: Ужгородський національний університет,2017. – Вип.2(38). – С.47 – 51.

Структурно-когнітивні особливості англійських загадок. Studia Philologica. Філологічні студії. Збірник наукових праць. К.: Київський університет ім. Б.Грінченка, 2019. – Вип. 12. – С.92 – 99. 

Yanyk O. The main principles of neuroscience in the context of a “brain –friendly” approach to teaching foreign languages. Humanities science current issues. Drohobych. 2021. Issue 35. P.269 – 275.

Тези

Типологія деяких українських та англійських загадок (етнолінгвістичний аспект). «Сучасні лінгвістичні студії XXI століття». – Ж.: Вид – во ЖДУ ім.І.Франка, 2016. – С.95-99

Лексеми образу людини на основі їх класифікаційного коду. «Актуальні проблеми слов’янської філології». – Запоріжжя: ЗНУ,2017. – 148с.,124.

Загадка як об’єкт сучасних лінгвістичних досліджень. Електронний ресурс: http://ekmair.ukma.edu.ua/ 2017, с. 87-89

 Enhancing motivation in the online language classroom. A CHANGE OF THE PARADIGM OF MODERN SCIENCE AFTER THE MILITARY INVASION OF THE RUSSIA ON THE TERRITORY OF INDEPENDENT UKRAINE. Collection of theses of scientific and methodical reports of international scientific-practical conference. Bratislava, Slovakia. June 22-23, 2022. P. 40-42.

Successful speaking activities in a language class. MODERN ASPECTS OF MODERNIZATION OF SCIENCE: STATUS, PROBLEMS, DEVELOPMENT TRENDS. Materials of the 22nd International Scientific and Practical Conference. July 7, 2022, Ljubljana (Slovenia) remotely. P. 297-301.

Посібники

  1. Lytvynenko, N. Misnyk, O. Yanyk. Let’s learn Ukrainian together! Grammar handbook. Kyiv. Publishing House “Fenix”, 2020.