Сарновська Н.І.

Сарновська Наталія Іванівна

У 1995 році закінчила Волинський державний університет імені Лесі Українки отримала диплом спеціаліста за спеціальністю «Іноземні мови»  (англійська, німецька). У 2001 році закінчила Київський економічний інститут менеджменту, спеціаліст, «Менеджмент у невиробничій сфері»

Має 27 років досвіду роботи у закладах вищої освіти. З 2012 року працює на кафедрі іноземної філології Київського національного університету культури і мистецтв. Викладає дисципліни «Іноземна мова» та « Іноземна мова спеціальності».

Член редакційних колегій та редактор англомовних текстів наукових видань, включених до переліку фахових видань України (ктегорія Б): «Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво»; http://audiovisual-art.knukim.edu.ua/ ; «Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Музичне мистецтво» http://musical-art.knukim.edu.ua/ ; «Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері» http://infotech-soccult.knukim.edu.ua/ ; «Танцювальні студії» http://dancestudios.knukim.edu.ua/ видавництво Київського національного університету культури і мистецтв; «Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія Мистецтвознавство» http://arts-series-knukim.pp.ua/

Наталія Іванівна є автором багатьох праць серед яких: методичні рекомендації, наукові статті  та тези  з філології, педагогіки та методики викладання мов у ЗВО, в тому числі публікації у періодичних виданнях, включених до наукометричних баз WoS та Scopus, численних публікацій у  науково-популярних виданнях. Створила цілий ряд методичних та науково-методичних розробок, є співавтором колективних монографій «Cross-cultural communication and translation» (2017), «Репрезентація освітніх досягнень, мас-медіа та роль філології у сучасній системі наук» (2022),  «Integration of cultures in Foreign Languages Teaching» (2023), є одним з співавторів співавтором посібника з англійської мови для ЗСУ «Military First Aid in English for the Armed Forces of Ukraine» (2023), який було  розроблено на допомогу військовим – для кращого  порозуміння між українськими та іноземними англомовними військовослужбовцями, що сприятиме  більшій результативності при виконанні спільних бойових задач.

Учасник більше ніж 20 українських та  міжнародних конференцій. Членкиня Громадської організації «Українське відділення Міжнародної асоціації викладачів англійської мови як іноземної» ,“International Association of Teachers of English as a Foreign Language, Ukraine” та IESF «Міжнародної Фундації Науковців та Освітян».

СТАТТІ

Публікації у Scopus, Web of Science:

  1. Rybinska, , Sarnovska, N., Antonivska, M., Kholmakova, Y., Mykhailichenko, Y., & Mykolaienko, M.(2024). Dressing Style and its Influence on the Identity, Individuality, and Academic Impact of Modern Lecturers at the Arts University. Synesis, 16(1), 378–402. https://seer.ucp.br/seer/index.php/synesis/article/view/2949(індексація в WoS)
  2. Rybinska Yu., Sarnovska N., Kholmakova Yu.,Nikolaieva T.,Burkalo T.,Kuznetsova A. (2023). Teaching English during War Time. How Is It Different? Psychological And Pedagogical Aspects. Conhecimento & Diversidade. (індексація в WoS) https://www.researchgate.net/publication/371887116_TEACHING_ENGLISH_DURING_WAR_TIME_HOW_IS_IT_DIFFERENT_PSYCHOLOGICAL_AND_PEDAGOGICAL_ASPECTShttp://www.revistas.unilasalle.edu.br/index.php/conhecimento_diversidade
  1. Rybinska Yu., Sarnovska N., Pechenizka S. et al. (2022). Professional Emotional Support of Soldiers during and after War, Res Militaris, Social Science Journal. 6, No. 12. (індексація в Scopus) https://resmilitaris.net/menu-script/index.php/resmilitaris/article/view/2535
  2. Rybinska, Y., Loshenko, O., Pohorilska, N., Antonivska, M., Sarnovska, N. et al. (2021). Cognitive and Emotional Components of the Inner Picture of an Individual Experience in Terms of a Pandemic. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. Vol. 12. №. 4. Р. 80-93. WOSUID: WOS:000735251300004 (індексація в WoS) DOI: 10.18662/BRAIN/12.4/239 URL: https://www.brain.edusoft.ro/index.php/brain/article/view/1188
  3. Rybinska, Y.,Sarnovska, N., Antonivska, M., Ponochovna-Rysak, T., Nikolaieva, T. Improving Cognitive Flexibility by Means of Associations. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. 2021. Vol. 12. №. 4. Р. 189-205. WOSUID: WOS:000735251300009 (індексація в WoS) DOI: 10.18662/BRAIN/12.4/244 URL: https://www.edusoft.ro/brain/index.php/brain/article/view/1193
  4. Rybinska, Y., Sarnovska, N, Antonivska, M. et al. The Infinite Value of Art in The Goldfinch by Donna Tartt. Journal for Educators, Teachers and Trainers. Vol. 12. № 4. Р. 182-190. (індексація в WoS) Indexed 2022-01-19URL: https://jett.labosfor.com/index.php/jett/issue/view/23   URL: https://publons.com/publon/50972616/

Публікації у фахових виданнях категорії Б:

  1. Rybinska Yu., Sarnovska N., Falko R., Kolesnykova A.(2024). Phenomenon Of Bullying And Cyberbullying in The Modern Educational Area of Ukraine. Актуальні питання у сучасній науці, Серія «Педагогіка». Publishing GroupScientific Perspectives8(26), 730-748.

https://fileview.ukr.net/?url=https://mail.ukr.net/api/public/file_view/list%3Ftoken%3DSS4QRfjnky-B7nAeEWJxfTr9R5pVoXvysxIFIgo3wDKQQ07Dzqls_n8xXix3P4HSIV8ohlOqtdD_i8efc5V8-r-ggf5mzcaIvRJ3OIC7R6RT1Q:TS_9wIQX22al-8CF%26r%3D1724333770240&default_mode=view&lang=ru#start=0

  1. Сарновська Н. І., Рибінська Ю. А., Михайліченко Ю. В. (2024). Improving Distance Learning оf Foreign Languages At Universities Through Innovative Application оf Artificial Intelligence Technologies In The Context оf Global Challenges. Teaching Languages at Higher Institutions. V.N. Karazin Kharkiv National University. 45, 151-165.

https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/issue/view/1406

  1. Sarnovska,N., & Rybinska,Y. (2023). Foreign Language as a Tool for Preserving and Transmitting National Ukrainian Cultural Values in the Context of Intercultural Communication During the War. Issues in Cultural Studies, 42, 66–74. doi: https://doi.org/10.31866/2410-1311.42.2023.293705
  2. Сарновська Н. І., Рибінська Ю. А., Антонівська М. О. (2023): Intercultural Approach To Foreign Language Learning As  A Factor Of Students’ Personal Development In The Process Of Foreign Culture Studying. Викладання мов у вищих навчальних закладах освітина сучасному етапі Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, № 43, C. 121-135.

https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/issue/view/1305/1701

  1. Sarnovska, N. (2022) Foreign Language As A Tool Of Cross-Cultural Communication and a Means Of World Culture Learning. Issues in Cultural Studies, Kyiv, 2022, (40), 304-310. doi: https://doi. org/10.31866/2410-1311.40.2022.269387 http://issues-culture-knukim.pp.ua/article/view/269387/265021
  2. Sarnovska, N., & Antonivska, M. (2022). The Impact of Globalisation on Language as an Integral Part of Ukrainian Society Culture. Issues in Cultural Studies, Kyiv, 2022, (39), 220-228. doi: https://doi. org/10.31866/2410-1311.39.2022.256928. http://issues-culture-knukim.pp.ua/
  3. Антонівська М. О., Сарновська Н. І. Language identity of the nation as a factor of modern society culture formation. Інноваційна педагогіка / Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. Одеса, 2021. Вип. 34. С. 187–191. URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2021/34/part_2/39.pdf
  4. Антонівська М. О., Сарновська Н. І. Інтеграційний складник технологій в процесі викладання іноземної мови у ЗВО України. Інноваційна педагогіка / Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. Одеса, 2021. Вип. 32. С. 153–156.  DOI: 10.32843/2663-6085/2021/32-2.31   URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2021/32/part_2/32-2_2021.pdf
  5. Antonivska M., Sarnovska N. Organizing of distance foreign languages teaching in higher education establishments in current conditions: Problems, Methods, Technologies. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки / ЦДПУ ім. Винниченка.  Кропивницький, 2021. Вип. 192. С. 199–203. DOI: 10.36550/2415-7988-2021-1192-199-203
  6. Sarnovska N. Interaction of language and culture while foreign language studying in higher education establishments. Культура і мистецтво у сучасному світі. Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2020. № 21. С. 160–171.URL: http://culture-art-knukim.pp.ua/issue/view/12618/6650 URL:
  7. Antonivska M., Sarnovska N. ICT Usage for foreign languages studying in higher education establishments of socio-cultural sphere. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки / ЦДПУ ім. Винниченка. Кропивницький, 2020. № 188. С. 174–179. DOI: 10.36550/2415-7988-2020-1-188-174-179 URL: https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/issue/view/10
  8. Sarnovska N., Antonivska M. The dual system as one of the features of socio-cultural sphere specialists teaching at the modern stage of education. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки / ЦДПУ ім. Винниченка. Кропивницький, 2020. № 185. С. 161–165. DOI: 10.3655/2415-79882019.185.34 URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/809073.pdf

Наукові статті в інших виданнях:

  1. Sarnovska N., Antonivska M. Global Trends and Challenges in Higher Education Development: Implications for Ukraine. Міжнародні відносини: теоретико-практичні аспекти. Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2021. № 7. С. 213– URL: http://international-relations.knukim.edu.ua/issue/view/14098
  2. Sarnovska N. Gral of Science, Periodical Scientific Journal with the proceedings of the III Correspondence International Scientific and Practical Conference AN INTEGRATED APPROACH TO SCIENCE MODERNIZATION: METHODS, MODELS AND MULTIDISCIPLINARITY held on April 29th, 2022 by NGO European Scientific Platform (Vinnytsia, Ukraine) LLC International Centre Corporative Management (Vienna, Austria No.12-13,2022, p. 458–463. (0,5 д.а.) The journal is included in the international catalogs of scientific publications and science-based databases: Index Copernicus, CrossRef, Google Scholar and OUCI URL: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/grail-of-science/issue/view/29.04.2022/737

ТЕЗИ

  1. Sarnovska, N., & Rybinska, Y. (2024). Teacher’s emotional intelligence as a factor of successful English language teaching. Proceedings of the 8th International Scientific and Practical Conference «Scientific Community: Interdisciplinary Research» (September 6-8, 2024). Hamburg, Germany, 79-81.

https://doi.org/10.51582/interconf.2024.215

  1. Sarnovska, N., & Rybinska, Y. (2024). Ethical and social issues related to the use of artificial intelligence in university foreign language education. Collection of Scientific Papers «ΛΌГOΣ», (March 1, 2024; Paris, France), 351–353. https://doi.org/10.36074/logos-01.03.2024.076
  2. Sarnovska, N. & Rybinska Yu. Enhancing English Language Education: Leveraging Artificial Intelligence for Effective Teaching and Learning (2023, 17 November). In Current issues of science, prospects and challenges [International Scientific and Theoretical Conference] (p. 179–180) Sydney, Australia. https://doi.org/10.36074/scientia-17.11.2023
  3. Sarnovska, N. (2023, 27 жовтня) Effectiveness of Artificial Intelligence in Comparison with Traditional Foreign Language Teaching Methods. В Стратегічні напрямки розвитку науки: фактори впливу та взаємодії. [Матеріали конференції] (с. 50–51). Тернопіль. Вінниця: UKRLOGOS Group. https://archive.mcnd.org.ua/index.php/conference-proceeding/article/view/782/794
  4. Sarnovska, N. Psychological Aspects of Motivation, Stress, and Self-Regulation in Learning a Foreign Language During the War (2023, 27 листопада) В Theoretical and practical scientific achievements: research and results of their implementation [Матеріали конференції] (р. 107–109). Pisa, Italia. https://doi.org/10.36074/scientia-27.10.2023
  5. Sarnovska N. Instagram As A Means Of Foreign Language Remote Learning During Martial Law, III International Scientific and Theoretical Conference «Advanced discoveries of modern science: experience, approaches and innovations» January 20, 2023; Amsterdam, Netherlands. DOI: https://doi.org/10.36074/scientia-20.01.2023, p. 187-189. https://previous.scientia.report/index.php/archive/issue/view/20.01.2023
  6. Sarnovska N. Virtual Excursion in Learning a Foreign Language As a Means of Forming Students’ Communicative And Intercultural Competence, II Міжнародна наукова конференція «Розвиток наукової думки постіндустріального суспільства: сучасний дискурс» № 18.11.2022; Львів, Україна.p.266-268. https://archive.mcnd.org.ua/index.php/conference-proceeding/issue/view/18.11.2022/13
  7. Sarnovska N. The impact of the pandemic on the digitalization of education as an impetus for pedagogical science development. Світовий розвиток науки та техніки в умовах пандемії : матеріали LXXVIІІ Міжнар. інтернет-конф., м. Київ, 18 січ. 2022 р. Київ, 2022. С.166-170. URL: https://el-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/02/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2_ %D1%81%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BD%D1%8C_2022.pdf
  8. Sarnovska Modern Trends in the Use of Smart Technologies In Higher Education / III Міжнародна наукова конференція «ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ ТА СТРАТЕГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ»// Львів, 15.04.2022, p.34-36.https://doi.org/10.36074/mcnd-15.04.2022  Available at https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/issue/view/15.04.2022/730
  9. Sarnovska N. YouTube Video Manerials as One of the Means to Increase Motivations for foreign Languages learning in Current Conditions. Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації : матеріали III Міжнар. спеціалізов. наук. конф., м. Хмельницький, Україна, 13 трав. 2022 р. / МЦНД, Хмельницький, 2022. С. 402-403. https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/grail-of-science/issue/view/29.04.2022/737
  10. Sarnovska N. Intercultural communication and the use of electronic educational resources for foreign language teaching in current conditions October 28, 2022; Kraków, Poland. IV International Scientific and Theoretical Conference «Theory and practice of modern science» DOI: https://doi.org/10.36074/scientia-28.10.2022, p/114-116/ https://previous.scientia.report/index.php/archive/issue/view/28.10.2022
  11. Sarnovska N. The relevance of information technology use in the process of foreign languages study in the context of distance education. Foreign language in professional training of specialists: issues and strategies : Online Book of abstracts of the fifth International scientific and practical Internet conference. Kropyvnytskyi : EPC of Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, 2021. P. 169–173. URL: https://www.cuspu.edu.ua/images/files-2021/konferencii/ONLINE_BOOK_OF_ABSTRACTS_2021.pdf
  12. Sarnovska N. Increasing students’ motivation for foreign language learning in the conditions of remote education at the university. Україна і світ: теоретичні та практичні аспекти діяльності і сфері міжнародних відносин : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 21–22 квіт. 2021 р. Київ : КНУКіМ, 2021. С. 294–299. URL: http://knukim.edu.ua/wp-content/uploads/2021/05/Ukrayina-i-svit-2021.pdf
  13. Sarnovska N. Implementation of Artificial Intelligence in the Process of Foreign Languages Teaching in Higher Educational Establishments. Розвиток наукової думки постіндустріального суспільства: сучасний дискурс : матеріали II Міжнар. наук. конф., м. Дніпро, 8 жовт. 2021 р. / МЦНД. Вінниця : Європейська наукова платформа, 2021. C. 24–26. ISBN: 978-617-7991-63-1

URL: https://doi.org/10.36074/mcnd-08.10.2021 https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/issue/view/08.10.2021/600

  1. Sarnovska N. Digitalization as one of the ways to modernize Higher Education. Ricerche Scientifiche E Metodi Della Loro Realizzazione: Esperienza Mondiale E Realta Domestiche : ІІ International and scientific conference, 11.21. Bologna, Italy : European Scientific Platform (UKR), 2021. Vol. 2. P. 88–90. ISBN: 978-88-31277-21-1  URL: https://doi.org/10.36074/logos-12.11.  https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/logos/issue/view/12.11.2021/643
  2. Sarnovska N. Bilingual Education as a Means of Personality Formation in a Multicultural Society. Education and Science of Today: Intersectoral Issues and Development of Sciences : II International Scientific and Practical Conference : зб. наук. пр., 29.10.2021, Кембридж, GBR : European Scientific Platform, 2021. ISBN 978-1-8380555-1-6(PDF)© P.C. Publishing House, 2021© Cambridge Data Science LTD, Vol. 2. P. 13-15. DOI: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/logos/issue/view/29.10.2021
  3. Sarnovska N. Implementation of Artificial Intelligence Technologies in Hіgher Education. Здобутки та досягнення прикладних та фундаментальних наук XXI століття : маиер. II Міжнар. наук. конф., м. Рівне, 05 листоп. 2021 р. / МЦНД. Рівне, 2021. 14-16. URL: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/issue/view/05.11.2021
  4. Sarnovska The Dominant Role of The English Language In the Age of Globalization. Ricerche Scientifiche E Metodi Della Loro Realizzazione: Esperienza Mondiale E Realtà Domestiche : II International Scientific and Practical Conference, 26 November 2021. WIEN : Europäische Wissenschaftsplattform», Ukraine ISBN978-3-471-37241-8 (PDF)«List Verlag. in Ullstein Buchverlage GmbH», Republik Österreich , Vol. 3, p. 20-23. URL: https://doi.org/10.36074/logos-26.11.2021
  5. Сарновська Н. І. Formation of intercultural communicative competence as the basis for high quality education of future specialists in the field of international relations. Україна і світ: теоретико-практичні аспекти діяльності у сфері міжнародних відносин : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 8–9 квіт. 2020 р. Київ : КНУКіМ, 2020. С. 308–313. URL: http://eportfolio.kubg.edu.ua/data/conference/6051/document.pdf
  6. Sarnovska N. Methods and problems of implementing distance foreign language learning in Higher Education Establishments. Priority directions of science and technology development: Abstracts of II International Scientific and Practical Conference, м. Київ, 25–27 жовт. 2020 р. / НДЦ «Sci-conf.com.ua». Київ, 2020. С. 129–134. URL: https://sci-conf.com.ua/ii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-priority-directions-of-science-and-technology-development-25-27-oktyabrya-2020-goda-kiev-ukraina-arhiv/