Проєкт «EmpowerED: покращення викладання англійської мови з метою посилення стійкості освітнього середовища в Україні»

Професори факультету лінгвістики Ірина Сімкова та Юліана Лавриш, у співпраці з колегами з Університету Північної Кароліни Вілмінгтон (UNCW), США, продовжують плідно працювати над проєктом «EmpowerED: покращення викладання англійської мови з метою посилення стійкості освітнього середовища в Україні». Метою цього проєкту є підвищення якості викладання англійської мови в українських школах та університетах, а також підтримка створення сприятливого та стійкого освітнього середовища, яке зможе краще відповідати на виклики сьогодення.

Протягом минулого навчального року було проведено комплексне навчання для вчителів середніх шкіл України. Особливий акцент було зроблено на впровадження стратегій викладання, що враховують травматичний досвід учнів, пов’язаний із воєнними подіями та іншими складними життєвими обставинами. В рамках цього навчання вчителі отримали знання та навички щодо створення безпечного та підтримуючого навчального простору для дітей, які постраждали від конфліктів.

Крім теоретичних засад, команда проєкту допомогла вчителям у розробці планів уроків, що відповідають вимогам сучасного інклюзивного викладання, з урахуванням специфіки роботи з учнями, які пережили травматичні події. Така робота спрямована на підвищення психологічної та емоційної стійкості учнів, що, у свою чергу, сприяє більш ефективному засвоєнню навчального матеріалу та гармонійному розвитку учнів в умовах сучасної освітньої реальності.

Наразі професори факультету лінгвістики Ірина Сімкова та Юліана Лавриш разом із представниками Університету Північної Кароліни Вілмінгтон (UNCW), США активно готуються до проведення міжнародної науково-практичної конференції, яка відбудеться у 2025 році в рамках проєкту EmpowerED. Ця конференція стане важливою подією для всіх учасників проєкту, оскільки вона надасть можливість обговорити досягнуті результати та обмінятися досвідом впровадження інноваційних підходів до викладання англійської мови в умовах травматичного досвіду учнів.

Учасники конференції, серед яких будуть викладачі, тренери, науковці та партнери проєкту з різних куточків світу, матимуть змогу поділитися своїми успіхами та викликами в процесі адаптації нових стратегій викладання до місцевих освітніх контекстів. Особлива увага буде приділена тим методикам, які виявилися найбільш ефективними у створенні стійкого освітнього середовища, що допомагає учням подолати психологічні труднощі, пов’язані з війною в Україні.

Конференція також стане платформою для обговорення майбутніх кроків проєкту, об’єднання зусиль у розробці нових підходів до викладання та подальшого поширення найкращих практик серед освітян. Участь у такому заході сприятиме розширенню співпраці між освітніми установами та науковими центрами, що дозволить зміцнити міжнародну спільноту викладачів та дослідників, зацікавлених у підвищенні якості освіти й створенні більш стійких освітніх систем у світі.