Кронда Ольга Петрівна
У 1999 році закінчила філологічний факультет Кам’янець – Подільського державного педагогічного університету імені Івана Огієнка за спеціальністю “Педагогіка і методологія середньої освіти, англійська мова, російська мова і література, зарубіжна література”. З 2007 по 2010 рік – навчання в Національній Академії Управління на факультеті «Економіка та Фінанси». У той же час робота викладачем англійської мови на підготовчому відділенні того ж ВУЗу. Після отримання диплома магістра фінансів робота в сфері зовнішньоекономічної діяльності, міжнародні проекти та конференції, стажування в Німеччині (SAP, GEFEG) і Нідерландах (IntercommIT B.v.), супровід імпорту та експорту. З 2010 року засновник і викладач Interlingua School (викладання української та російської мов для іноземців) https://russianonskype.wordpress.com/, EAP School – мовна школа практичної англійської мови “English Among People” https://www.facebook.com/eap.pp.ua/.
Olga P. Kronda, Svitlana L. Proskura, Svitlana H. Lytvynova. Students Academic Achievement Assessment in Higher Education Institutions. – ICTERI 2020: 16th International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Applications, Part II: 3d International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning, using ICT: Person-oriented Approach (3L-Person 2020) Kyiv, Ukraine, October, SCOPUS
Olga P. Kronda, Svitlana L Proskura, Svitlana H Lytvynova. Mobile Learning as a Сomplementary Approach in the Organization of the Studying Process in Educational Institutions ICTERI 2020: 16th International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Applications, Part II: 3d International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning, using ICT: Person-oriented Approach (3L-Person 2020) Kyiv, Ukraine, October SCOPUS
Olga P Kronda. The level of digital technologies use in higher education institutions in the conditions of distance and blended learning, VІІI All-Ukrainian scientific-practical conference Scientific Youth, Institute of Information Technologies and Learning Tools, National Academy of Educational Sciences of Ukraine, Kyiv, 2020.
Кронда О.П., Проскура С.Л., Литвинова С.Г. Засоби організації дистанційного навчання в період карантину 2020 року в закладах вищої освіти України. Стаття в монографії:Екстрене дистанційне навчання в Україні: / За ред. В.М. Кухаренка, В.В. Бондаренка – Харків:. Вид-во КП «Міська друкарня», С.299- 2020. – 409 с
Кронда О.П. Проскура С.Л., Литвинова С.Г. Оцінювання рівня знань бакалаврів комп’ютерних наук в закладах вищої освіти. Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук в Україні та країнах ЄС» м. Люблін, Республіка Польща 25–26 вересня 2020 р.
Кронда О.П. Проскура С.Л., Литвинова С.Г. Визначення рівня використання цифрових технологій як перший крок до цифрової трансформації освітнього процесу. ХІV Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) «Неперервна освіта: актуальні дискурси». 15 – 16 жовтня 2020 р. Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти.
Olga Kronda. Mobile Learning Approach as a Supplementary Line in the Organization of the Studying Process in Higher Education Institutions, proceedings. II Annual Conference on Current Foreign Languages Teaching Issues in Higher Education., Kyiv, May, 14, 2020.